Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ.


powered by Agones.gr - Stoixima

Κυριακή 1 Ιουνίου 2014

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ ΜΕ ΤΟΝ ΝΤΑΛΓΚΑ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΓΡΑΜΜΗ.

180.  Ελφσμποργκ - Μαλμε.  Τα ποσοστα βγαζουν 2πλο.  Η Ελφσμποργκ θα μπορεσει να νικησει την Μαλμε υποχρεωνοντας την σε πρωτη ηττα εκτος εδρας;  Λεμε ναι και το σημειο 1 στο 2,15.
181.  Κριστιασουντ - Νεστ Σοτρα.  Να ενα ματς οπου η φιλοξ/νη μπορει να παρει το 2πλο και να μας χαρισει το σημειο 2 την αποδοση στο 3,25.   Γερη κοντρα η Νεστ Σοτρα μπορει να κανει το ματς φουτανα.   Για να δουμε παικτη !!!
189.  Η.Π.Α - Τουρκια.  2-2 σκορ εεεε χμ δηλαδη θα επιλεξω το Χ με αποδοση στο 3,10.  Ακομη και υποψια ανατροπης ειδαμε !!!  (Τουρκια) για 2-3 σκορ.  Εδω ειπαμε ε;   Τα λεμε ολα εξω απο τα δοντια και δεν φοβομαστε τους επικριτες μας.
191.  Σουηδια - Βελγιο.  Εγω δεν εχω σε υπολιψη τους Σουηδους.  Μονο τις Σουηδεζες εχω.  Ειναι και οι Βελγοι καλοι οποτε θα επιλεξω το σημειο 2 με αποδοση στο 1,95.   Οπως ειδατε πηγα ευθεως και σταρατα στο 2πλο χωρις κιχ μιχ.   Οχι αλλα λαθη του παρελθοντος.   Με το ζορι η και με ανεση (με το ζορι) το σημειο 2.
200.  Φλουμινενσε - Ιντερνασιοναλ.  Θα βαλω 2πλο παικτουρα μου.   Η Φλουμινενσε κανει αντεπιθεσεις και η Ιντερνασιοναλ εχει το κεντρο.   Κοιτοντας το παιχνιδι (αναλυοντας) βλεπω (τα γυαλια μου που ειναι;) την Ιντερνασιοναλ να μην κουραζεται και οσο περναει η ωρα να πιεζει για την νικη που λεμε οτι θα ερθει.   Το σημειο 2 με αποδοση στο 3,45.

Η αναρτηση ειναι απο την θυγατρικη μας σελιδα http://simosshow.blogspot.gr/
Γεια σας..........................

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΟ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΚΟΥΠΟΝΙ.